Leer en Organiseer
Menu
  • Home
  • Workshops
    • Timemanagement voor drukke moeders
    • Grip op spullen
    • Inzicht in je administratie
    • Financieel op orde!
    • Omgaan met AD(H)D
    • Plannen & Organiseren voor (zelfstandig) ondernemers
    • Financieel op orde voor (zelfstandig) ondernemers
  • Trainingen
    • Timemanagement 1-daagse training
  • Maatwerk
  • Prijzen
  • Over ons
  • Contact
Menu

Klachtenreglement

KLACHTENREGLEMENT LEER EN ORGANISEER

  1. Begripsomschrijving

Klacht

Elke redelijkerwijs als zodanig aan te merken, mondeling of schriftelijk gedane uitlating van ongenoegen betreffende de dienstverlening door een medewerker van Leer en Organiseer, door of namens de cliënt kenbaar gemaakt.

Klager

De cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht uit.

Klachtenprocedure

De bij Leer en Organiseer gehanteerde procedure voor behandeling van klachten.

Klachtenregeling

Dit document, zijnde de schriftelijke weergave van de bij Leer en Organiseer gehanteerde klachtenprocedure.

 Klachtenregistratieformulier

Een intern te gebruiken formulier ter uitvoering van de in de klachtenregeling vastgelegde procedure.

Klachtencommissie NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging Professional Organizers)

Als de klager niet tevreden is met de afhandeling van de klacht heeft de klager de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de NBPO-klachtencommissie

Reglement Klachtencommissie NBPO

De bij de klachtencommissie gehanteerde procedure tot beslechting van geschillen tussen de Professional Organizer en cliënt.

2. Doelstellingen

De doelstellingen van de klachtenregeling zijn:

  1. het vastleggen van een procedure om klachten van cliënten binnen redelijke termijn op een constructieve wijze af te handelen;
  2. het vastleggen van een procedure om de oorzaken van klachten van cliënten vast te stellen;
  3. behoud en verbetering van bestaande relaties door middel van goede klachtenbehandeling;
  4. verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening met behulp van klachtenbehandeling en klachtenanalyse.

Informeren van de cliënt:

 Professional Organizer:

  1. wijst cliënt erop dat Leer en Organiseer een klachtenregeling hanteert;
  2. deelt de cliënt mee dat de mogelijkheid bestaat om onoplosbare problemen voor te leggen aan de klachtencommissie van de NBPO;

De interne klachtenprocedure:

  1. klachten worden schriftelijk geuit bij de Professional Organizer aan wie de klacht is gericht. De klacht kan maximaal 30 werkdagen na afronding van de opdracht worden ingediend;
  2. de Professional Organizer handelt een klacht in eerste instantie zelf af met de klager;
  3. de afhandeling van de klacht moet op een behoorlijke manier gebeuren, waarbij de intentie om gezamenlijk tot een oplossing te komen voorop staat;
  4. geheimhoudingen privacy dient onder alle omstandigheden te zijn gewaarborgd;
  5. de klacht wordt geregistreerd volgens het klachtenregistratieformulier;
  6. afhandeling van de klacht door de Professional Organizer wordt schriftelijk gedaan;
  7. wanneer in het contact met de cliënt de klacht niet tot tevredenheid wordt afgehandeld, wordt de kwestie voorgelegd aan de Klachtencommissie van de NBPO.

 Onder afhandeling van een klacht wordt verstaan:

  1. Het verstrekken van voldoende informatie aan de klager
  2. De klager in de gelegenheid stellen zijn/haar klacht toe te lichten
  3. De klager en de Professional Organizer de mogelijkheid geven om informatie op te vragen bij derden
  4. Het afhandelen van de klacht binnen een redelijke termijn van maximaal 20 werkdagen
  5. De afronding van een klacht gebeurt door een schriftelijke mededeling door de Professional Organizer aan de klager. Daarin wordt aangegeven wat de bevindingen en de conclusies zijn naar aanleiding van de behandeling van de klacht. Indien de klacht door bemiddeling is opgelost wordt aangegeven op welke wijze dat is gedaan.

Verantwoordelijkheden

  1. De betrokken Professional Organizer van Leer en Organiseer is verantwoordelijk voor de behandeling en afhandeling van de klacht.
  2. De klacht dient binnen maximaal 20 werkdagen schriftelijk door Leer en Organiseer afgehandeld te zijn.

Vind ons

LEER EN ORGANISEER

Heb je interesse in één van onze workshops en trainingen en wil je meer informatie of reserveren? Neem dan contact met ons op!

Leonie van Kooten tel: 06-23182429 of stuur een mail naar info@leerenorganiseer.nl

Ellen Bosboom tel: 06-16176422 of stuur een mail naar info@leerenorganiseer.nl

 

We zijn bereikbaar van:
Maandag—vrijdag: 9:00–17:00

Over deze site

LEER EN ORGANISEER

Wij, Leonie van Kooten van De Structuur Organizer en Ellen Bosboom van Organize4all hebben besloten onze krachten te bundelen en onze kennis en ervaring te delen. Wij geloven dat iedereen organiseren kan leren zodat je meer overzicht en structuur kan creëeren in je dagelijks leven. Wij geven workshops en trainingen op het gebied van Timemanagement,  Plannen & Organiseren, (Financiële) Administratie,  Opruimen en Omgaan met AD(H)D. Voor particulieren en (zelfstandig) ondernemers.

Aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO)

DATA WORKSHOPS

Timemanagement voor  moeders

20 februari 2019 20:00-22.00 uur

Aanmelden via: Volksuniversiteit Wageningen

Timemanagement

13 mei 2019 20:00-22:00 uur

Aanmelden via: Veens Welzijn

De kunst van het opruimen

23 september 2019 20:00-22:00 uur

Aanmelden via: Veens Welzijn

© 2021 Leer en Organiseer | Aangedreven door Minimalist Blog WordPress thema
Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.OkMeer lezen